SALAM PERKENALAN

Welcome To My Personal Blog. Hanya titik-titik perkongsian disini. Terima kasih sudi baca ! Harap ilmu dapat disampaikan

Dari saya, jangan lupa "skodeng" tips perniagaan, motivasi, keusahawanan, kekeluargaan, penjagaan kesihatan dan review produk
728 x 90

Gigolo Dicari gaji lumayan

9:43 PTG | Pakcu
Sentap aku wei, dengan iklan yang aku baca kat majalah.com ni.

Macam biasalah aku ni memang pengtengok iklan tegar kat website majalah.com tu, kononnya nak cari-cari peluanglah, nak berniaga katakan.

Dalam pada aku asik membelik-belik semua iklan dkt website tu, tetiba je aku tersentap.

Apa yang buat aku tersentap tu?

Tu yang aku tulis tajuknya tu aku malas nak ulang selisih malaikat wei...kalo dah tak ada kerja sangat tak payah la nak terjebak dalam benda-benda ni....

Tapi aku rasa yang publish iklan tu orang nya sama bangsa la dengan kita, apalah nak jadi sekarang ni, benda-benda macam ni tak ada orang ke yang menghalangnya.

Jangan asik nak memuaskan nafsu je, sehingga lupa yang dunia ni tak kekal, 

Dah malas aku nak cerita panjang lebar, wahai admin majalah.com,cepat-cepat lah ko delete iklan yang macam tu, jangan ko rosakkan hidup anak bangsa..dan aku print skrin untuk buktikan benda-benda ni berlaku kat negara kita ni...

Gigolo Dicari gaji lumayan
Mintak simpang, pihak yang berwajib harap pantau aktiviti persundalan ni


Tiada ulasan: